piątek, 6 lutego 2015

Czy Ami maluje?




Zaczęłam moje blogowanie od notek nie do końca precyzujących tematykę jaką chciałabym poruszać. Postanowiłam pisać głównie ze względu na chęć pokazania szerszemu gronu efektów mojej pasji jaką jest wizaż, sądzę jednak, że będę omawiała tu wiele interesujących mnie spraw „okołourodowych”. Chciałabym pokazywać inspirujące zdjęcia, a także pisać co myślę o przeróżnych zjawiskach i wydarzeniach związanych ze światem mody, wizażu i designu, a czasem także kultury i sztuki. Będę starała się jednak zachować urodowy charakter tego bloga, nie będąc jednocześnie jedynie testerką kosmetyków. Mam nadzieję, że choć po części uda mi sprostać temu zadaniu ;) W każdym razie, odpowiadając na moje tytułowe pytanie: tak, Ami maluje. Maluje i chciałaby malować więcej.

Na dowód tego, dziś przedstawiam Wam zdjęcia z sesji, która odbyła się już dość dawno, bo około roku temu. Przy okazji możecie, w dalszej części posta, zobaczyć jak prezentuje się sukienka w marsalskim kolorze. Wydaje mi się, że świetnie komponuje się zarówno z rudością włosów, jak i zielenią kolczyków i makijażu. Tutaj kolor jest jednak mniej rozbielony przez co, moim zdaniem, ładniejszy.




modelki: Edyta Bajek i Justyna Gajowy, foto: Mariusz Kusyk




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz